Badanie efektywności centrów usług
16 sierpnia 2010
Czy w Polsce można zbudować centrum usług wspólnych stanowiące wzór dla innych centrów na świecie? Jaką efektywność może osiągać polskie centrum usług i jak wypadamy na tle innych krajów? Czy światowe benchmarki i tzw. najlepsze praktyki to tylko teoria, która nie sprawdza się w rodzimej rzeczywistości gospodarczej, czy też można je z sukcesem wdrożyć u nas? Jak zaawansowane są polskie centra pod względem wdrożenia nowoczesnych narzędzi IT wspierających obsługę procesów? Aby odpowiedzieć na te i wiele innych pytań Ipopema Business Consulting prowadzi obecnie pierwsze polskie szczegółowe badanie centrów działających w naszym kraju. Akcja jest skierowana do wszystkich centrów usług, które chciałyby podzielić się własnymi doświadczeniami oraz poznać swoje miejsce w tym prężnie rozwijającym się sektorze usług.
Wszyscy uczestnicy badania otrzymają zindywidualizowany raport, opisujący obecną sytuację rynku centrów usług wspólnych w Polsce, wykorzystywane rozwiązania organizacyjne, procesowe i informatyczne oraz trendy rozwojowe na najbliższe lata. Raport będzie zawierał również przygotowaną dla każdego uczestnika analizę poziomu efektywności na tle pozostałych firm, biorących udział w przedsięwzięciu.
Jedynym warunkiem wzięcia udziału w naszym badaniu jest wypełnienie ankiety. Ankietę można wypełnić w wersji elektronicznej lub papierowej, zgodnie z Państwa preferencjami.
ZAPEWNIAMY PEŁNĄ POUFNOŚĆ DANYCH
Linki do ankiet:
Ankieta adresowana do Centrum Usług Wspólnych
Ankieta adresowanej do klientów Centrum Usług Wspólnych w języku polskim
Ankieta adresowanej do klientów Centrum Usług Wspólnych w języku angielskim
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy bezpośrednio z koordynatorem ankiety z naszej strony:
Marek Hołówko
e-mail: marek.holowko@ipopema.pl