Automatyzacja procesów

Nie trać czasu, postaw na produkty Tungsten, ReadSoft i Signavio

Wykorzystaj zaawansowane narzędzia Tungsten ReadSoft do obsługi faktur i robotyzacji procesów, oraz rozwiązania SAP Signavio, które wspierają optymalizację i modelowanie procesów biznesowych. Dzięki tym technologiom możesz znacząco przyspieszyć obieg dokumentów, zautomatyzować powtarzalne zadania, ograniczyć błędy ludzkie oraz zwiększyć przejrzystość i efektywność procesów.

Szybciej

Automatyczny odczyt danych z dokumentów przy pomocy technologii OCR znacznie przyspieszy Twoje procesy finansowe.

Efektywniej

Robotyzacja czasochłonnych, powtarzalnych czynności, pozwoli Ci oddelegować pracowników do ważniejszych zadań.

Nowocześniej

Ścisła integracja narzędzi ReadSoft z systemem SAP, poprawi efektywność procesów decyzyjnych w Twojej firmie.

Dokładniej

SAP Signavio umożliwi modelowanie, analizę, monitorowanie i optymalizację procesów w organizacji, zapewniając doskonalenie operacji.

Automatyczny odczyt dokumentów

Poznaj Tungsten ReadSoft Invoices, narzędzie oparte na technologii optycznego rozpoznawania znaków (OCR). Dzięki automatyzacji procesu interpretacji i wprowadzania danych z faktur czy zamówień, w końcu ograniczysz pracę ręczną, usprawnisz obieg dokumentów i obniżysz koszty.

Tungsten ReadSoft Invoices i Collector to:

  • automatyczne pobieranie faktur, które trafią na pocztę e-mail jako załączniki PDF, TIF, XML itp.,
  • obsługa faktur papierowych,
  • samouczący się system, który zapamiętuje rozmieszczenie danych na dokumentach,
  • zaawansowane algorytmy określające rodzaj faktury,
  • odczyt danych nagłówka faktury: dostawca/odbiorca, data wystawienia, numer dokumentu, wartość netto/brutto itp.,
  • odczyt danych pozycji faktury: indeks, opis, ilość, cena jednostkowa itp.,
  • przesyłanie danych do systemu finansowo-księgowego (dostępność dla potrzeb procesów workflow),
  • ustawienia dedykowane dla danego kraju, np. stawki podatkowe i waluty,
  • łatwa integracja z większością systemów ERP.

Usprawnij obsługę faktur
z Tungsten ReadSoft Invoices

Napisz do nas

Szybsza akceptacja faktur i obsługa księgowa

Akceptowanie faktur i księgowanie nie musi być czasochłonne. Dzięki produktom ReadSoft możesz robić to znacznie szybciej, jednocześnie monitorując cały proces opisu/akceptacji dokumentu. A wszystko to w integracji ze środowiskiem SAP.

Rozwiązania ReadSoft do obsługi księgowej i akceptacji faktur:

  • Process Director Accounts Payable – obsługa księgowa faktur zakupu, wysyłanie ich do opisu/akceptacji, księgowanie do systemu SAP,
  • WorkCycle – opis i akceptacja faktur zakupu w środowisku SAP lub poprzez przeglądarkę internetową,
  • Mobile Approval – akceptacja faktur zakupu przez pocztę e-mail,
  • Mobile – akceptacja faktur zakupu przez aplikację mobilną na telefonie,
  • EDI Cockpit – integracja EDI z zewnętrznymi źródłami danych o fakturach zakupu z użyciem iDoc,
  • ReadSoft SAP Fiori - opis i akceptacja faktur zakupu w SAP Fiori.

Przyspiesz akceptację faktur
z narzędziami ReadSoft

Napisz do nas

Robotyzacja procesów

Tungsten Robotic Process Automation pozwoli Ci uwolnić pracowników od żmudnych, powtarzalnych zadań. Pracuj wydajniej, wykorzystując do przetwarzania danych inteligentne roboty. Procesy biznesowe, które zwykle zajmują Ci kilka godzin lub dni, mogą potrwać kilkadziesiąt sekund.

Platforma Tungsten RPA to:

  • przetwarzanie informacji pochodzących z wielu źródeł, np. stron www, portali, aplikacji, systemów korporacyjnych,
  • roboty wykonujące takie czynności jak wyszukiwanie, pobieranie i formatowanie danych, logowanie, drukowanie raportów czy podejmowanie prostych decyzji,
  • roboty naśladujące czynności pracowników w aplikacjach IT, przy jednoczesnym stosowaniu reguł i logiki biznesowej,
  • możliwość analizy danych 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
  • współpraca zarówno z nowymi, jak i starszymi systemami biznesowymi,
  • scentralizowane wdrażenie robotów oraz zarządzanie nimi z serwera z wykorzystaniem architektury skalowalnej i funkcji rozkładu obciążenia,
  • integracja danych z hurtowniami danych i narzędziami BI,
  • środowisko typu „wskaż i kliknij”, dzięki któremu można budować i testować roboty bez konieczności kodowania,
  • szybkie wdrożenie, budowa i uruchomienie robota zajmuje maksymalnie kilka dni.

Przeprowadź robotyzację
procesów z Tungsten RPA

Napisz do nas

SAP Signavio

SAP Signavio Business Process Transformation Suite pozwoli Ci usprawnić i optymalizować procesy biznesowe w Twojej organizacji. Pracuj wydajniej, wykorzystując zaawansowane narzędzia do modelowania, analizy i automatyzacji procesów. Dzięki SAP Signavio możesz szybciej identyfikować obszary do poprawy i wprowadzać zmiany w sposób przejrzysty i efektywny.

Platforma SAP Signavio to:

  • kompleksowe modelowanie i analiza procesów biznesowych w organizacji,
  • zaawansowane narzędzia do eksploracji procesów (Process Mining) - możliwość identyfikacji wąskich gardeł i optymalizacji przepływu pracy,
  • automatyczna analiza i rekomendacje dotyczące usprawnień dzięki sztucznej inteligencji,
  • wizualizacja procesów w postaci diagramów BPMN, ułatwiająca współpracę między zespołami,
  • integracja z systemami ERP, CRM i innymi narzędziami biznesowymi,
  • centralne repozytorium procesów umożliwiające spójne zarządzanie zmianami,
  • możliwość symulacji procesów, aby przewidzieć skutki zmian przed ich wdrożeniem,
  • zgodność z regulacjami i standardami prawnymi dzięki śledzeniu zmian i audytowi,
  • intuicyjne środowisko „wskaż i kliknij", które pozwala na szybkie projektowanie procesów bez konieczności kodowania,
  • szybkie wdrożenie i możliwość natychmiastowej optymalizacji działań.

Zwiększ efektywność i przejrzystość
swojej organizacji dzięki SAP Signavio

Napisz do nas

Utrzymamy Twoje systemy w dobrej formie

Samo wdrożenie produktów Tungsten Automation/ReadSoft i Signavio, to dopiero pierwszy krok do usprawnienia procesów biznesowych. Aby osiągnąć cel, należy zapewnić ciągłość funkcjonowania systemów oraz je rozwijać. Jeśli nie posiadasz takich kompetencji, możemy Ci w tym pomóc.

Nasi konsultanci zapewniają takie usługi jak:

  • serwis i utrzymanie produktów Tungsten Automation/ReadSoft,
  • rozwój systemów pod nowe potrzeby biznesowe,
  • dostosowywanie narzędzi do zmieniających się warunków prawnych,
  • wsparcie użytkowników końcowych,
  • szkolenia użytkowników i administratorów,
  • regularne aktualizacje oprogramowania.

Dowiedz się, jak jeszcze
możemy Cię wesprzeć

Napisz do nas

Liderem obszaru automatyzacji procesów jest Radosław Tartas

Posiadam ponad 25-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatyczno-doradczych. Zanim w 2009 r. dołączyłem do zespołu IPOPEMA Business Consulting, pracowałem w IBM Polska i ComputerLand (obecnie Sygnity). Przez ten czas współpracowałem z firmami z branży finansowej, transportowej, produkcyjnej i telekomunikacyjnej. Specjalizuję się w systemach wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.

W ramach realizowanych projektów budowałem narzędzia do skanowania, OCR i elektronicznego obiegu dokumentów, tworzyłem koncepcje wsparcia IT dla Centrów Usług Wspólnych oraz realizowałem wdrożenia integracji systemów ERP z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF). Moje kompetencje obejmują również procesy w zakresie finansów, księgowości i logistyki oraz systemy finansowo-księgowe klasy ERP (Oracle e-Business Suite, SAP).

Posiadam certyfikaty Project Management Professional (PMP), PRINCE2 Foundation, ITIL Foundation. Jestem absolwentem podyplomowego studium zarządzania projektami Szkoły Głównej Handlowej.

Poznaj inne usługi, które usprawnią procesy w Twojej firmie

SAP S/4HANA

Sprawdź

Box Solutions

Sprawdź

Usługi
Wspierające

Sprawdź

Napisz do nas!

Formularz został wysłany.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Formularz nie został wysłany, popraw dane.

Proszę wpisać imię i nazwisko

Proszę wpisać e-mail lub numer telefonu

Proszę wpisać treść pytania

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest IPOPEMA Business Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Próżnej 9, 00-107 Warszawa.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub w innych sprawach, w których Pani/Pan kontaktuje się z nami wykorzystując formularz kontaktowy. Jeśli ma Pani/Pan jakiekolwiek pytania odnośnie przetwarzania przez nas danych osobowych, czy praw jakie Pani/Panu w związku z tym przysługują, prosimy o wiadomość e-mail na adres daneosobowe@ipopema.pl.

Podstawą prawną przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest właściwa obsługa naszych Klientów oraz potencjalnych Klientów, w tym udzielanie odpowiedzi na kierowane do nas pytania (tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej: „RODO”). Dane osobowe mogą być przez nas przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi księgowe, kadrowe oraz IT przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu realizacji jednego ze swoich praw, prosimy o kontakt z nami przy wykorzystaniu podanego wyżej adresu mailowego lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Bezpieczeństwo Pani/Pana danych jest dla nas priorytetem, jednak w przypadku uznania, że przetwarzając dane naruszamy przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czytaj więcejZwiń