Zapraszamy na konferencję „Elektroniczny obieg informacji w firmie”.

W dniu 9 grudnia br. w Hotelu Mercure w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja konferencji GigaCon „Elektroniczny obieg informacji w firmie”, podczas której zaprezentowane zostaną rozwiązania oraz narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem firmą.

Wydarzenie dedykowane jest odbiorcom wykorzystującym takie technologie jak: dokumenty w chmurze, rozwiązania mobilne, workflow - zarządzanie procesami biznesowymi, bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów, masowe wydruki, automatyzacja obsługi faktur, portale korporacyjne inter/intra/extranet, systemy OCR/OMRPKI – dokument elektroniczny oraz narzędzia back-office.

Prelegentem IPOPEMA Business Consulting będzie Radosław Tartas, który przedstawi kompleksowy system skanowania i OCR – ReadSoft Invoices oraz odpowie na pytanie, dlaczego warto usprawniać procesy obiegu faktur zakupu w przedsiębiorstwie.

Szczegółowe informacje oraz program konferencji znajdą Państwo na stronie:

http://gigacon.pl/event/eoif_12_2014/

Serdecznie zapraszamy!

 

Inne wydarzenia

KIEDY: 16 kwietnia 2025

Jako partner i zespół ekspertów SAP zapraszamy na konferencję SAP Innovation Day! W tym roku wystąpimy dwukrotnie, dzieląc się naszym doświadczeniem i konkretnymi rozwiązaniami dla nowoczesnego biznesu.

KIEDY: 27 lutego 2025

Jako partner wydarzenia z przyjemnością zapraszamy na konferencję Sales & Operations Planning and Execution! To niepowtarzalna okazja, by razem z Puls Biznesu pochylić się nad najważniejszymi wyzwaniami i trendami w obszarze zintegrowanego planowania sprzedaży i operacji (S&OP).

Zarejestruj się

Formularz został wysłany.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Formularz nie został wysłany, popraw dane.

Proszę wpisać imię i nazwisko

Proszę wpisać nazwę firmy

Proszę wpisać nazwę stanowiska

Proszę wpisać adres e-mail

Proszę wpisać numer telefonu

Administratorem danych osobowych jest IPOPEMA Business Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Próżnej 9, 00-107 Warszawa. Dane przetwarzane będą w celu identyfikacji uczestnika i obsługi udziału w webinarze, a także w celach statystycznych. Uzupełnienie pól oznaczonych jako fakultatywne, stanowi zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w tych polach. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na ważność przetwarzania dokonywanego przed jej wycofaniem. Informujemy również, że webinarium może być nagrywane. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się pod adresem https://ipopemabc.pl w zakładce: Polityka Prywatności.