Integracja systemów ERP z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) na przykładzie oprogramowania SAP

Zapraszamy na webinar Loży Warszawskiej BCC dotyczący integracji systemu SAP z Krajowym Systemem e-Faktur.

Krajowy system e-Faktur to nowe rozwiązanie, którego celem jest utworzenie jednego miejsca, w którym faktury będą wystawiane oraz otrzymywane w postaci pliku ustrukturyzowanego. Zgodnie z przyjętymi zmianami legislacyjnymi od stycznia 2022 roku Krajowy system e-Faktur jest rozwiązaniem dobrowolnym, natomiast zgodnie z założeniami ustawodawcy, już od połowy 2024 roku stanie się rozwiązaniem obligatoryjnym. Wprowadzenie KSeF niesie za sobą szereg wyzwań procesowo-organizacyjnych, od przeprowadzenia procesów zakupowych, przez wybór i dostosowanie narzędzi IT. Dotychczasowe doświadczenia rynku wskazują, że duże podmioty potrzebują około roku na wdrożenie i dostosowanie tych zmian.

Zapraszamy przedstawicieli firm korzystających z oprogramowania SAP na webinar, podczas którego, Eksperci IPOPEMA przybliżą zarówno bieżącą sytuację prawną, opowiedzą z jakimi wyzwaniami muszą się liczyć organizacje, a także pokażą w jaki sposób zintegrować system SAP z Krajowym Systemem e-Faktur.

Radosław Tartas
Lider obszaru automatyzacji procesów IPOPEMA. Ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatyczno-doradczych. Pracował w IBM i Sygnity. Specjalizuje się w systemach wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.

Wiktor Jarota
Lider obszaru procesów sprzedażowo-zakupowych IPOPEMA. Prawie 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów SAP ERP. Pracował w Accenture i Oracle. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie architektury i wdrażaniu systemów SAP, w modułach logistycznych. 

Zarejestruj się za darmo

Inne wydarzenia

Zarejestruj się

Formularz został wysłany.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Formularz nie został wysłany, popraw dane.

Proszę wpisać imię i nazwisko

Proszę wpisać nazwę firmy

Proszę wpisać nazwę stanowiska

Proszę wpisać adres e-mail

Proszę wpisać numer telefonu

Administratorem danych osobowych jest IPOPEMA Business Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Próżnej 9, 00-107 Warszawa. Dane przetwarzane będą w celu identyfikacji uczestnika i obsługi udziału w webinarze, a także w celach statystycznych. Uzupełnienie pól oznaczonych jako fakultatywne, stanowi zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w tych polach. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na ważność przetwarzania dokonywanego przed jej wycofaniem. Informujemy również, że webinarium może być nagrywane. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się pod adresem https://ipopemabc.pl w zakładce: Polityka Prywatności.